Reklamation

  • Har du et akut problem på dit anlæg, så ring 8948 9199 og hør om dine muligheder for hurtig hjælp. Vores servicepartner har åbent 24/7 mod gebyr uden for normal arbejdstid.  

    Danfoss Drives giver 18 måneders reklamationsret fra produktionsdato på VACON® og VLT® frekvensomformere.

    Ønsker du at reklamere over et defekt produkt, har vi brug for at du udfylder vores reklamationsformular.

     

    1. Udfyld venligst vores reklamationsskema og send det til Danfoss Drives Service på drivesservice@danfoss.dk 
    2. Når vi har modtaget dine oplysninger, behandler vi din anmodning og sender information om, hvorvidt dit produkt er dækket af garanti og om det kan repareres eller skal ombyttes. 
      Hvis produktet skal sendes ind til reparation, kan du kun sende produktet ind, når du har modtaget svar på vores formular fra Danfoss Drives Servicepartner. Formularen skal altid sendes med produktet. 
    Ved tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 8948 9177. 

     

     

    • Produkter op til 90 kW  
      Danfoss vurderer, om produktet skal ombyttes eller repareres. 
    • Produkter over 90 kW
      Repareres ofte onsite.  

     

    Hvis der ved indsendelse af produktet ikke konstateres fejl, vil du modtage en faktura på en servicetime. 

    Hvis produktet er inden for garanti og der er tale om en fabrikationsfejl, er timer (inden for normal arbejdstid kl. 8 til 16) og reservedele dækket af produktets garanti og du betaler kun for km og startgebyr. 

Vær social Deltag aktivt

Vil du lære os at kende?

Lær os at kende, og deltag i samtalen